Повернення товару належної якості.
Якщо з яких-небудь причин Вам не підійшов замовлений товар, то згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" Споживач (фізична особа, що придбала товар для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника) має право повернути товар належної якості Продавцеві протягом 14 днів з дати його отримання.Товар може бути повернутий лише за умови дотримання наступних вимог:
  • Товар не був у вжитку та не має слідів використання (подряпин, відколів, потертостей)
  • Збережена комплектація товару
  • Пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару.

 

Порядок оформлення повернення товару для замовлень, відправлених службами експрес-доставок:

    • Зв'язатися з менеджером.
    • Надати інформацію про стан товару та причину його повернення (менеджер має право попросити надати йому фотографії товару, щоб переконатися, що він зберіг свій товарний вигляд).
    • Погодивши з менеджером, відправити товар на склад "Нової Пошти" у місті Києві. Перед відправкою надійно упакуйте товар, щоб він не пошкодився під час перевезення. У разі, якщо товар повертається не через помилку магазину або дефект товару, дорогу оплачує відправник.
    • Після отримання поверненого товару та підтвердження його товарного вигляду, з Вами зв'яжеться менеджер, щоб отримати реквізити для переказу грошей.

Підписка на акції

Вкажіть свій емейл, щоб отримувати інформацію про оновлення асортименту та акційні пропозиції

Інформація